بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خدا حافظ کارت سوخت!/خداحافظ شيريني!

http://esesclub.com/public/album_photo/14/94/05/58985_9714.jpg?c=408b

قبلا در طي يکي يا دو پست تقريبا ورزشي سياسي! به اين نکته اشاره کرده بوديم که حضور رويانيان بر مسند مديريت باشگاه پرسپوليس بيشتر از اينکه به يک جابه جايي مديريتي شبيه باشد،يک انتصاب سياسي بوده و بيشتر براي انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري کارائي خواهد داشت!
البته با رد صلاحيت شدن نامزدهاي مورد نظر مديران انتصاب کننده رويانيان عملا تمام  برنامه ريزي هاي انجام شده ،بي نتيجه ماند.
زدن نمايندگي هاي باشگاه پرسپوليس در استان ها و شهرستانهاي مختلف،هزينه هاي که براي خريد بازيکن در طي دو سال اخير صورت گرفت و از طرف ديگر بوجود آمدن مشکلات مالي و سخت گيري هاي وزارت ورزش در دادن بودجه قانوني باشگاه استقلال و ....را مي توان گواهي بر ادعاي آن روز ما دانست!
خلاصه روزي که پرسپوليسي ها در دربي مغلوب استقلال شدند و سردار تازه روي کار آمده به عنوان پاداش به بازيکنانش کارتهاي سوخت(يا کارتهاي 500هزار توماني هديه) را به عنوان پاداش پرداخت کرد مشخص بود که دليل روي کار آمدن اين سردار راهنمايي رانندگي و نيت اصلي انتصاب وي توسط مديران بالا دستي چه بوده است.
مع الوصف؛ظاهرا سردار رويانيان بايد بار و بنديل خودش را جمع کند و آرام آرام خود را بازنشسته کند.
فقط دلمان براي استاد شيريني و جملات گهر بار اين آقاي شيرين تنگ ميشود.از حالا نمي دانيم بايد به حرفهاي چه کسي بخنديم!؟
راستي،اگر کريمي کمي عجله نمي کرد ممکن بود امسال هم بتواند به جاي پيراهن شماره هشت تراکتور 8 پرسپوليس را بر تن کند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 4 / 1392برچسب:باشگاه پرسپولیس,سردار رویانیان,تصاویر ورزشی,مطالب سیاسی ورزشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com